Smart portalen är en Employee Experience Platform som automatiserar inköp av hårdvara, mjukvara och tjänster, så att du kan fokusera helt och fullt på din kärnverksamhet. Att ge alla medarbetare rätt förutsättningar att göra ett riktigt bra jobb, har aldrig varit enklare.
Spara tid och få kontroll på kostnader
Få en full överblick över vad alla använder och till vilken kostnad. Med tydliga policys och och smarta attestflöden blir administrationen enkel, och du köper eller leasar bara det som behövs.
Låt dina medarbetare välja
Att ge alla anställda en snabb onboarding och en möjlighet att välja sina arbetsverktyg innan första arbetsdagen. De kan enkelt uppgradera och välja den teknik de verkligen vill ha, med ett litet löneavdrag på bruttolönen.
Öka produktiviteten
Genom att tillhandahålla rätt verktyg från början ökar du produktiviteten och motivationen inom företaget. Och med automatiserade arbetsflöden, bra service och support kan ni fokusera mer på er kärnverksamhet.
Vi hjälper er att sätta upp smart portalen utefter era behov och krav som kund. Med rätt sortiment och behörigheter.