Här kan du hitta svaren på frågor som rör beställningar, leveranser, produkter och mycket mer. För att de dig svar så snabbt som möjligt har vi även skapat en sammanställning med vanliga frågor och svar som du hittar nedan.
Du är givetvis alltid varmt välkommen att kontakta oss via formuläret nedan. Alla frågor rörande köp eller beställningar besvaras inom 48 timmar (vardagar).
Under ”Pågående Ärenden” kan du följa dina pågående ärenden såväl som nyligen avslutade ärenden. Första registerade ärendet du kan se i kundportalen är dock 2018-05-30.
Chatta med oss
Vår chatt är tillgänglig för dig måndag till fredag 8.30 - 16.30. Vid hög belastning visas inte ikonen för vår chatt. Då finns möjligheten att kontakta oss via formuläret nedan eller telefon.
Kundcenter har öppet vardagar 8:00-17:00
Telegrafgatan 4, Box 3132
169 03 Solna
Tel: 020-560 560
E-post: kundcenter@officedepot.se
Huvudkontor, Växel
Office Depot Svenska AB
Telegrafgatan 4, Box 3132
169 03 Solna
Tel: 010-458 50 00
E-post: kundcenter@officedepot.se
Du har varor kvar i din varukorg sedan du sist var inloggad.
Vill du behålla dessa?
Du är nu registrerad som kund hos Office Depot. Ett aktiveringsmail skickas nu till dig där du behöver klicka på länken för att välja ett lösenord.
Önskar du få fakturor digitalt via epost?
Fyll i uppgifterna nedan sedan välj Godkänn för att komma igång med digitala fakturor.
Telegrafgatan 4, Box 3132
169 03 Solna
Tel 020-560 560
E-postadress
se-order@officedepot.se
Office Depot Svenska AB
Telegrafgatan 4, Box 3132
169 03 Solna
Tel 010-458 50 00
E-postadress
se-info@officedepot.se
Org.nr 556024-9558
Momsregistreringsnummer: SE556024955801