Leveranser

 

 

 

Hur kan jag spåra min leverans?

Du kan spåra din leverans via vår hemsida:

  • Logga in och välj sedan Orderhistorik – Sök enligt alternativen.
  • Klicka på kolli-ID

Du kommer att länkas vidare till Brings hemsida och kan se leveransinformationen.

Bring levererar försändelser mellan kl. 07.00 -17.00 varje vardag. Leveransen kan vara uppdelad i två leveranser.


Vart får du din leverans?

Kollin = Leveranser sker i första hand till:

  • 1. Godsmottagning
  • 2. Reception
  • 3. Annars levereras kollin till det våningsplan som står i leveransadressen, förutsätt att det går att använda hjulförsedda hjälpmedel (t ex en pirra och inga hinder på vägen, t ex trappor eller grus)

Pall = Leveranser sker i första hand till:

  • 1. Godsmottagning
  • 2. Reception
  • 3. I annat fall sker leveransen fram till porten eller innanför porten/godsmottagning så länge det går att dra in pallen.

Är priserna angivna inkl eller exkl moms?

Det beror på vilken inställning du har på sidan, man kan se både med eller utan moms.

Denna inställning kan du ändra om du drar musen över din kundvagn, vänligen se nedan bild


Jobba hemma? Vi har det du behöver!

Fler och fler av oss arbetar hemifrån  – och har man möjlighet att arbeta hemifrån så är det är viktigt att ha rätt utrustning hemma.
HÄR har vi samlat allt du behöver för att få ett komplett hemmakontor.
Ha en fin dag, var rädda om er och ta hand om varandra!


Leverans till hemmakontoret?

Så här i virus-tider så jobbar många av oss hemma – och självklart ska det vara lika enkelt att få en leverans av det material man behöver trots att man inte är på kontoret.

Du kan själv välja leverans till närmaste Office Depot-butik eller postombud via hemsidan.
I kassan bockar du i det leveransalternativ du önskar:

Därefter fyller du i dina uppgifter som vanligt, och din order skickas så snart som möjligt.

Ha en fin vecka och ta hand om er!


Kan jag handla som privatperson i butik?

Det går utmärkt att handla med kort som privatperson i alla våra butiker. Vi fakturerar dock endast företag!


Jag har fått fel/saknar en vara i min leverans, hur gör jag?

Om innehållet i leveransen avviker från din beställning skall du kontakta Kundcenter via telefon 020-560 560 eller e-post till se-kundcenter@officedepot.se.
Vi kommer då att undersöka hur avvikelsen uppkommit och hjälpa dig vidare.


Hur hittar jag kontaktuppgifter till skåpservice?

Behöver du kontaktuppgifter till er skåpservice, maila gärna kundcenter@officedepot.se och bifoga ditt kundnummer så hjälper vi dig den vägen!


Våra vanligaste frågor

 

 

 

 

 

Tillbaka till FAQ