• Snabb leverans
  • Personlig service
  • Kvalitetsprodukter
Sök
Sök
Mina sidor
Mina sidor
Företag | Privat
Startsida Teknik Skrivare & Scanners Print in a Box

Print in a Box

Filtrera Rensa

PRINT IN A BOX

Enkelt, smart, säkert & effektiv

Fler och fler företag efterfrågar en enkel, säker och effektiv lösning för dokumenthantering och utskriftshantering. Print In A Box är vår utskriftslösning som uppfyller alla de önskemålen plus ett par till – hållbarhet både när det gäller miljö och ekonomi. Med Print In A Box betalar du en fast månadsavgift under avtalsperioden.

Allt detta ingår:

Transport, Montering och placering på plats, Testutskrift och inkoppling i nätverk, Automatisk tonerleverans, Serviceavtal inklusive toner, Övervakning av produkten för att säkerställa information från enheten, Support, Klimatkompensering

Finansiering

Office Depot samarbetar med Release Finans på finansieringslösningar. Innan avtalet/affären godkänns ska företaget kredit godkännas av Release Finans. Månadskostnaden debiteras i förskott och kvartalsvis av Release Finans. Release Finans kräver att utrustningen är försäkrad och erbjuder därför en försäkring som är optimerad för denna utrustning: En låg självrisk - 1 000 kr

Ingen åldersavskrivning - motsvarande lika bra utrustning eller bättre - än den som skadats eller förlorats, Ett maskinskadeskydd – I praktiken en förlängd garanti som träder in efter ordinarie tillverkargaranti gått ut, Med Release försäkring är handläggningstiden alltid garanterat kortare än leveranstiden av ett ersättningsobjekt. Detta då vi vet att utrustningen är viktig för din verksamhet. Ingen avi eller uppläggningskostnad tillkommer.

Fördelar med att hyra skrivare

  • Hyran är 100% avdragsgill
  • Flexibilitet – enkelt att uppgradera eller utöka under avtalstiden
  • Förbättrar företagets cashflow/likviditet
  • Enkel att budgetera
  • Kontraktstiden kan spegla livslängden på ett optimalt sätt

Driftsättning

I priset ingår: Transport, montering, placering på rätt plats, gröna knappen, inkoppling i nätverk, Vid ytterligare hjälp vid installation ska ett driftsättningsdokument fyllas i och bifogas de underskrivna avtalen. Priset för extra hjälp vid driftsättning är 950kr/timme och bokas i samband vid avtalsskrivningen.



Frågor på paketen skickas till se-solutions@officedepot.com